  • 1. Data: 2006-03-19 11:58:32
    Temat: Trywialne ale sie pogubilem - DG i pracownik - co do ZUS ???
    Od: rafal <r...@n...com.pl>

    Witam

    -ja prowadze DG
    -mam jednego pracownika

    wysylam RCA z jednymn pracownikiem
    wysylam DRA na podstawie tego RCA plus moje ubezpiecznie "stawka panstwoa"
    czy jakos inaczej?

    wspomagam sie gratyfikantem, i wprowadzil mi moje ubezpiecznie do XI
    bloku, i sztuk jeden pracownik i 2 sztuki ubezpieczonych to sie platnik
    przy weryfikajci dokumentow rzuca bledami.. co jest ??

    jak ktos ma ochote to prosze o przypomnienie bo mam dosc..
    gdzie mam ja isc- do RCA jak pracownik rowniez deklaracje, czy tylko do
    DRA..
    jak nie mam pracowniko to robie rpzeciez tylko dra bez rca ?? czy nie ?

    r...@n...com.pl

  • 2. Data: 2006-03-19 13:40:15
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "rafal" <r...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > DRA..
    > jak nie mam pracowniko to robie rpzeciez tylko dra bez rca ?? czy nie ?

    A dla siebie co wypełniasz ?