  • 1. Data: 2002-06-18 12:48:44
    Temat: Trzeba zgłaszać do US?
    Od: "manio" <m...@u...rzeszow.pl>

    Trzeba zgłaszać do Urzędu Skarbowego, że się sprzedało mieszkanie otrzymane
    wcześniej w spadku, skoro jest to zwolnione z podatku?
    Wydaje mi się, że nie, ale proszę o potwierdzenie.

    --
    Z pozdrowieniami
    Manio

  • 2. Data: 2002-06-18 15:09:58
    Temat: Re: Trzeba zgłaszać do US?
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Z reguły taką transakcję przeprowadza notariusz. I on "zawiadamia" właściwy
    US o transakcji.