  • 1. Data: 2005-11-01 19:51:40
    Temat: US, ZUS a praca w UK
    Od: "Janusz Karczewicz" <j...@p...pl>

    Witam!

    Mam taki problem. W styczniu wyjezdzam do pracy w wielkiej brytanii,
    wiem ze polska i uk nie ma podpisanej stosownej umowy podatkowej. Denerwuje
    mnie to ze bede tam pracowal za najnizsza karjowa a u nas US skasuje mnie 40
    procent podatku jak bym byl bussinesmanem- jak uniknac podwojnego
    opodatkowania. i jakie sa tego kosekwencje?

    Druga sprawa przez ok 15 lat tu placilem podatki miedzy innymi zus i czy
    gdybym nie placil tu podatkow -pracujac w wiekiej bryt to czy wszystkie
    moje "oszczednosci emerytalne" w zus przepadaja ?

    Jesli Ktos zna odpowiedz lub link(i) b. dziekuje

    Pozdrawiam
    Janusz