  • 1. Data: 2003-05-26 06:03:54
    Temat: UWAGA - HESTIA KRADNIE!
    Od: <h...@h...com>

    Nie ubezpieczaj się w Hestii, to firma, która nie wypłaca odszkodowań.

    OMIJAJCIE tę firmę z daleka.

    Wszystkich których oszukano orzez firmę Ergo Hestia proszę o przekazanie
    tego listu dalej.

    Z poważaniem
    Poszkodowany przez Hestię

  • 2. Data: 2003-05-26 06:18:14
    Temat: Re: UWAGA - HESTIA KRADNIE!
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Nie ubezpieczaj się w Hestii, to firma, która nie wypłaca
    odszkodowań.

    > OMIJAJCIE tę firmę z daleka.

    Zapewne jak przyjmowali superniską składke,
    to byli najlepszą firmą pod słońcem, a inne firmy
    straszni zdziercy. Straszny ten świat...

  • 3. Data: 2003-05-26 06:31:21
    Od: <h...@h...com>

    Dokładnie, wybierajcie Państwo inne firmy.
    W przypadku Hestii możecie mieć pewność ze bedą Was ciagać po sądach nawet o
    500 zł.

  • 4. Data: 2003-05-26 07:06:00
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <h...@h...com> napisał w wiadomości
    > Dokładnie, wybierajcie Państwo inne firmy.
    > W przypadku Hestii możecie mieć pewność ze bedą Was ciagać po sądach nawet
    > 500 zł.

    Nudzi mnie już czytanie o tej Hestii na wszystkich grupach. Może jakieś
    szczegóły? W końcu w Polsce WSZYSCY kradną więc przydałoby się trochę
    konkretów.

    --
    Matovy

  • 5. Data: 2003-05-26 07:39:30
    Od: <h...@h...com>

    Juz piszę.

    Chodzi o to że Hestia celowo przeciąga wypłacenie odszkodowania ( o ile do
    tego w ogóle dojdzie ) poprzez powolywanie sie na przepisy które w opinii
    innych prawników nie moga być tak interpretowane jak to robi ta firma.

    W przypadku ubezpieczenia AutoCasco ( bo taki jest moje ) samochód był
    ubezpieczony na 15 tys. Szkoda była całkowita ale policzono odszkodowania ok
    8 tys. Oczywiscie w miedzy czasie pogubuli dokumenty i sprawa się
    przeciągneła.

    Teraz jest już 3 tygodnie po ustawowym terminie wypłaty odszkodowania a oni
    przysyłają tekst w którym mowią że względu na ustawę taka i taką wypłacą ok
    3 tys.

    Oczywiście ich powody są bezsensowne i trzeba z nimi iść do sądu. To
    wszystko kosztuje czas i nerwy. A jestem pewien ze stosują ta procedurę
    względem wszystkich licząc na to ze klienci się złamią.

    I przed tym chce Państwa ostrzec.
    Firmy ubezpieczeniowe kradną - jedne wiecej drugie mniej.
    Ale Ergo HESTIA jest w tym mistrzem.

  • 6. Data: 2003-05-26 07:41:43
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > tego w ogóle dojdzie ) poprzez powolywanie sie na przepisy które w opinii
    > innych prawników nie moga być tak interpretowane jak to robi ta firma.

    Wszyscy robia dokladnie tak samo.
    Idz do sadu.

  • 7. Data: 2003-05-26 07:50:36
    Od: <h...@h...com>

    To ze wszyscy robią tak samo wcale ich nie usprawiedliwia.
    To własnie brak reakcji ze strony klientów pozwala im tak ich traktować.
    Każdy z nas może stanąć w takiej sytuacji. A kiedy już stanie i zacznie
    ponosić straty wtedy zrozumie że model funkcjonowania firm ubezpieczeniowych
    w naszym kraju jest chory i trzeba z tym walczyć.

  • 8. Data: 2003-05-26 07:51:55
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > To ze wszyscy robią tak samo wcale ich nie usprawiedliwia.
    > To własnie brak reakcji ze strony klientów pozwala im tak ich traktować.

    Toz pisalem - nie placz tylko idz do sadu.
    Im wiecej beda przegrywac spraw tym szybciej zaczna
    kalkulowac czy oplaca sie grac w kule...

  • 9. Data: 2003-05-26 07:56:01
    Od: <h...@h...com>

    Do sądu oczywiscie idę.
    Ale to za mało. Oni przegrywają spraw sporo. Nie w tym rzecz.

    Tego czego się napradwe boi firma ubezpieczeniowa to utraty swojego
    WIZERUNKU.

    A ten postaram się jej zniszczyć.

  • 10. Data: 2003-05-26 08:29:56
    Od: "Piotr Pater" <t...@g...pl>

    > Do sądu oczywiscie idę.
    > Ale to za mało. Oni przegrywają spraw sporo. Nie w tym rzecz.
    >
    > Tego czego się napradwe boi firma ubezpieczeniowa to utraty swojego
    > WIZERUNKU.
    - wydaje mi się że firmy ub. niewielu rzeczy się boją.

    > A ten postaram się jej zniszczyć.
    - byle z rozwagą ( bez emocji)
    Myślałem, że jak Westa padła, to już nie będzie takich numerów.
    PS
    -jeśli już jesteśmy przy temacie, to zapytam:
    czy firma ub. może zakwestionować protokół policji określający winnego
    w kolizji drog.?
    - oczywiście odpowiedź nasuwa się sama - może,tylko na ile to jest
    skuteczne?
    pozdr.
    PP.