  • 1. Data: 2008-03-27 18:34:15
    Temat: Ulga budowlana - PIT
    Od: "SM" <s...@a...net.pl>

    W 2005 dokonałem udokumentowanego fv zakupu parkietu. W latach 2005-2006 nie
    skorzystałem z ulgi budowlanej (dokument w trakcie remontu zaginął) Czy w
    PIT za rok 2007 moge dokonac odliczenia ?
    Dziękuję za pomoc.
    --
    pozdrawiam
    SM

  • 2. Data: 2008-03-27 20:00:12
    Temat: Re: Ulga budowlana - PIT
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "SM" <s...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >W 2005 dokonałem udokumentowanego fv zakupu parkietu. W latach 2005-2006
    >nie skorzystałem z ulgi budowlanej (dokument w trakcie remontu zaginął) Czy
    >w PIT za rok 2007 moge dokonac odliczenia ?

    IMO tylko korekta lat wstecz.
    Obecnie chyba nawet nie ma stosownej rubryki w PIT-D.