  • 1. Data: 2004-01-13 20:00:36
    Temat: Ulga budowlana - jak dlugo odliczac
    Od: "Mariusz" <m...@p...pl>

    Witam,

    Nie bardzo rozumiem sprawy podatkowe, wiec prosze o pomoc. W 2001 kupilem
    mieszkanie i od tego roku zaczalem odliczac przyslugujaca mi kwote (ok 30
    000 zl) od podatku. Pierwszy raz za 2001, drugi za 2002 i teraz bedzie 3
    odliczenie za 2003. Jakby nie bylo, pozostala kwota do odliczenia jest
    znaczna suma, ktorej nie pokryje zaplacony do US podatek w roku 2004, 2005 i
    2006. Przez jaki jeszcze okres moge odliczac? Czy moge odliczac "do bolu" az
    skonczy mi sie ta kwota?

    Dzieki

    Mariusz

  • 2. Data: 2004-01-18 19:37:01
    Temat: Re: Ulga budowlana - jak dlugo odliczac
    Od: lidpiotr<l...@p...onet.pl>

> [...]
    2004, 2005 i
    > 2006. Przez jaki jeszcze okres moge odliczac? Czy moge

    W świetle obecnie obowiązujących przepisów ma Pan prawo nadal
    korzystać z odliczania pozostałej kwoty, aż do całkowitego jej
    odliczenia w ramach praw nabytych.
    Przynajmniej taki jest stan prawny do 2003 r., ale jak to w naszym
    kraju, przepisy często się zmieniają.
    Jednak śmiało może Pan odliczyć swoje wydatki chyba z "dużej ulgi
    budowlanej" w rozliczeniu za 2003 , 2004 i 2005 r. i jak zapewnia
    ustawodawca będzie je można odliczać w latach następnych aż do
    całkowitego wyczerpania.
    Pozdrawiam
    Lidia

    -> http://usenet.pomocprawna.info