  • 1. Data: 2004-01-28 09:26:35
    Temat: Ulga na zakup komputera przez małżonków.
    Od: "D.K." <d...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów.
    Mam pytanie dotyczące ulgi na zakup komputera przez małżonków:
    - nie rozliczają się razem;
    - zakupili razem komputer na jednej fakturze;
    - oboje korzystają z komputera (księgowa i informatyk);
    Moje pytanie jest następujące: czy oboje mogą skorzystać z ulgi, czy tylko
    jedno ?
    D.K.

  • 2. Data: 2004-01-28 23:48:22
    Temat: Re: Ulga na zakup komputera przez małżonków.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Jan 2004, D.K. wrote:

> [...]
    >+ - oboje korzystają z komputera (księgowa i informatyk);
    >+ Moje pytanie jest następujące: czy oboje mogą skorzystać z ulgi, czy tylko

    Zakładam że masz na myśli: ulgi od *częsci* zakupu (i to tak
    obliczonej że nie wyjdzie połowa w wynkonaniu Misia Puchatka
    czyli "ja swoje 8 z 10 już zjadłem, długa połowa została" :)) ?

    pozdrowienia, Gotfryd