  • 1. Data: 2004-01-28 07:17:24
    Temat: ja podatek liniowy, zona korzysta z ulg
    Od: "MK" <i...@o...pl>

    Witam,

    No wlasnie. W tym roku bede placil podatek liniowy, wiec nie moge sie
    rozliczac wspólnie z malzonka i nie moge skorzystac z zadnych ulg. Ale
    mieszkanie jest na zone, wiec ona bedzie mogla korzystac np. z ulgi
    remontowej. Czy ja dobrze kombinuje? Mimo iz jest "zarejestrowana" jako
    osoba wspólpracujaca w mojej DG? Czy to aby nic nie zmienia? Oprócz tego
    jest tez zatrudniona na umowe o prace w innej firmie. Jesli moze korzystac z
    tych ulg, to czy US nie bedzie kwestionowal przelewów z mojego konta na te
    cele - np. na "Komitet Rodzicielski", czy tez Fundusz Remontowy w SM?

    pozdrowienia,
    MK.