  • 1. Data: 2007-04-12 10:19:34
    Temat: Ulga odsetkowa PIT /D oraz PIT 2K
    Od: "tomaroc" <t...@p...fm>

    witam,

    Mam kilka pytan odnosnie ulgi odsetkowej:

    1) Jestem wspolkredytobiorca (z udzialel 50/50) kredytu na zakup mieszkania,
    czy z ulge obowiazkowo musimy rozbic na 2 kredytobiorcow (nieformalny
    zwiazek), czy sam moge cala ulge ujac w swoim rozliczeniu?

    2) Jesli koniecznie trzeba to rozbic na 2 osoby to czy wypelniajac PIT-2K
    wszystkie kwoty (laczne wydatki, wysokosc udzielonego kredytu i wartosc
    wynikajaca z faktur) rowniez dzielic na 2, tak jak wysokosc odsetek w PIT/D,
    czy tam nie dzielic?

    z gory dzieki za ewentualna podpowiedz
    pozdrawiam
    tom