  • 1. Data: 2003-10-23 08:23:53
    Temat: Ulga remontowa 2003-05 (pewnie jeszcze raz)
    Od: "Przemyslaw \"Morp][ik\" Berlinski" <m...@n...sedez.iq.pl>

    Witam,

    Przeszukalem archiwum, ale nie bardzo sie doszukalem odpowiedzi na
    nurtujace mnie pytanie. Otoz w tym roku chce rozpoczac remont, zeby
    skorzystac z ulgi remontowej 2003-2005. Czy jest ustalony jakis prog
    rozpoczynajacy te ulge? Innymi slowy, czy jest ustalona minimalna
    wartosc wydatkow na remont na rok 2003, ktora umozliwia mi wykorzystanie
    ulgi w latach kolejnych?

    Dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam,
    Morp][ik

  • 2. Data: 2003-10-23 09:10:55
    Temat: Re: Ulga remontowa 2003-05 (pewnie jeszcze raz)
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Uzytkownik "Przemyslaw "Morp][ik" Berlinski" <m...@n...sedez.iq.pl>
    napisal w wiadomosci news:bn83f8$3gj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > rozpoczynajacy te ulge? Innymi slowy, czy jest ustalona minimalna
    > wartosc wydatkow na remont na rok 2003, ktora umozliwia mi wykorzystanie
    ---------------------------------------
    Minimalna kwota wydatków na remont zeby skorzystac z odliczenia to 567
    zl.Natomiast czy to jest warunkiem zeby dalej w kolejnych latach to ostatnio
    spotkalam opinie ze nie musi byc w tym roku zaczeta ulga zeby w nastepnych
    korzystac ale ustawy nie widzialam jeszcze wiec lepiej rozpoczac .
    Wiola

  • 3. Data: 2003-10-23 12:32:31
    Od: "Monika" <m...@W...pl>

> [...]
    > spotkalam opinie ze nie musi byc w tym roku zaczeta ulga zeby w nastepnych
    > korzystac ale ustawy nie widzialam jeszcze wiec lepiej rozpoczac .

    Wg mnie raczej zniosą ulgę, więc bezpieczniej jest się pospieszyć.

    A wiecie czy można odliczyć pochłaniacz/okap do kuchni?
    Monika

  • 4. Data: 2003-10-27 14:37:30
    Od: "MSP" <m...@g...pl>

    Niby można, niby nie........... jak to u nas w kraju:))))

    Moga zakwestionować, bo nie jest na stałe przytwierdzony i nie występuje na
    liście ROZPORZĄDZENIA MINISTRA GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I BUDOWNICTWA z dnia
    21 grudnia 1996 r. w sprawie określenia rodzajów wydatków na remont i
    modernizację budynku mieszkalnego lub lokalu mieszkalnego, o które zmniejsza
    się podatek dochodowy. (Dz. U. z dnia 30 grudnia 1996 r.)

    Ja ostatnio znalazłam na stronach Izb Skarbowych odpowiedzi podatnikom w
    sprawie SZAFY KOMANDOR.
    I jak myślicie?????????????? można??????? czy nie mozna????????
    hihihhi:)
    Wynik 3:3, co oznacza, ze 3 US udzieliły pozytywnej odpowiedzi, a 3
    negatywnej.

    W związku z powyższem z okapem bym nie ryzykowała;)

    Pozdrawiam
    MSP

    Użytkownik Monika <m...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...