  • 1. Data: 2003-10-23 07:37:48
    Temat: Ulga remontowa i data umowy kupna
    Od: Tomek <N...@i...com.pl>

    Witam
    mam pytanko - załóżmy że w lipcu podpisuję umowę przedwstępną na kupno mieszkania,
    ale notarialną umowę
    dopiero w sierpniu;
    cały lipiec kupuję materiały do remontu mieszkania - czy mam prawo je odliczyć?

    Pozdrowienia i dzięki za pomoc
    Tomek

  • 2. Data: 2003-10-23 10:27:17
    Temat: Re: Ulga remontowa i data umowy kupna
    Od: "/slawek.d" <w...@w...ASIO.pl>

    Użytkownik "evelyna" <e...@r...fm> napisał w wiadomości

    > W tej samej sprawie dzwonilam do jednego z urzedow skarbowych w krakowie

    Zamiast marnować niepotrzebnie impulsy lepiej od razu zadać pytanie z art.
    14 ordynacji podatkowej.

  • 3. Data: 2003-10-23 10:27:34
    Od: "evelyna" <e...@r...fm>

    Użytkownik "Tomasz Kładź" <N...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mieszkania, ale notarialną umowę
    > dopiero w sierpniu;
    > cały lipiec kupuję materiały do remontu mieszkania - czy mam prawo je

    Witaj
    W tej samej sprawie dzwonilam do jednego z urzedow skarbowych w krakowie
    Dostalam informacje, ze nie ma znaczenia kiedy rozpoczniesz zakupy.
    Ale poniewaz nie jestem wcale pewna, czy pani urzedniczka zrozumiala o co
    pytam
    a boje sie ;-) dzwonic tam raz jeszcze (pani nie dopuszczala mnie do glosu i
    w pewnym momencie za mnie odpowiadala na postawione przez siebie pytania),
    wiec moze zadzwon po prostu do tej wspanialej instytucji i dowiedz sie jak
    sprawa wyglada u zrodel.

    powodzenia
    ewelina

  • 4. Data: 2003-10-23 22:14:05
    Temat: Re[2]: Ulga remontowa i data umowy kupna
    Od: k...@o...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 23 października 2003 o godzinie (12:27:17) napisano:
    sd> Użytkownik "evelyna" <e...@r...fm> napisał w wiadomości
    sd> news:bn8aen$ai1$1@skipper.rmf.pl...

> [...]

    sd> Zamiast marnować niepotrzebnie impulsy lepiej od razu zadać pytanie z art.
    sd> 14 ordynacji podatkowej.

    Co nota bene tez kosztuje: 5 zlotych.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---