  • 1. Data: 2003-09-02 14:48:17
    Temat: Ulga remontowa a kasa mieszkaniowa
    Od: Lolas <s...@l...it.pl>

    Czy ktos moze wyjasnic wytlumaczyc o co chodzi w zapisie (dotyczy ulgi
    remontowej):

    "Zmniejszenie odliczen

    * jezeli podatnik korzystal z odliczen w zakresie oszczedzania w kasie
    mieszkaniowej, a oszczednosci zgromadzone w banku prowadzacym kase
    mieszkaniowa wydatkowal zgodnie z celami systematycznego oszczedzania na tym
    rachunku, kwote odliczenia pomniejsza sie o kwoty odliczen dokonanych z tego
    tytulu"

  • 2. Data: 2003-09-02 14:58:08
    Temat: Re: Ulga remontowa a kasa mieszkaniowa
    Od: Lolas <s...@l...it.pl>

> [...]
    > rachunku, kwote odliczenia pomniejsza sie o kwoty odliczen dokonanych z tego

    Czy ten zapis oznacza, ze limit odpisow z tytulu ulgi remontowej pomniejsza
    sie o wykorzystany limit w kasie mieszkaniowej? To by oznaczalo, ze po
    wykorzystaniu ulgi na oszczedzanie w KM nie mam juz prawa skorzystac z ulgi
    remontowej.
    Pieniadze z KM wydalem na zakup mieszkania (pokryly okolo 50% jego
    wartosci), teraz remontuje - czy to oznacza ze nie bede mogl skorzystac z
    ulgi remontowej????

  • 3. Data: 2003-09-02 19:35:14
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Lolas" <s...@l...it.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    tym
    > rachunku, kwote odliczenia pomniejsza sie o kwoty odliczen dokonanych z

    Podaj zrodlo cytatu i date.

    Karol

  • 4. Data: 2003-09-02 19:39:34
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Pieniadze z KM wydalem na zakup mieszkania (pokryly okolo 50% jego
    > wartosci), teraz remontuje - czy to oznacza ze nie bede mogl skorzystac z

    IMHO bedziesz mogl skorzystac.Pieniadze z kasy wydales na mieszkanie. Remont
    wykonujesz z innej puli pieniedzy :-)

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 5. Data: 2003-09-02 21:13:11
    Od: "Lolas" <s...@S...it.pl>

> [...]
    > pomniejsza
    > ulgi
    >
    > IMHO bedziesz mogl skorzystac.Pieniadze z kasy wydales na mieszkanie.

    ale jaka moge miec podstawe prawna by tak sadzic?
    z powyzszego zapisu wynika ze raczej nie moge...

  • 6. Data: 2003-09-02 21:27:05
    Od: "Lolas" <s...@S...it.pl>

    > tym
    > tego
    >
    > Podaj zrodlo cytatu i date.
    >
    > Karol

    Cytat pochodzi z adresu:
    http://podatki.interia.pl/ulgi2/remontowa
    (patrz akapit "zmniejszenie odliczen")

    pozdrawiam
    Lolas

  • 7. Data: 2003-09-03 06:08:49
    Od: "Karol" <a...@W...onet.pl>

    > Cytat pochodzi z adresu:
    > http://podatki.interia.pl/ulgi2/remontowa
    > (patrz akapit "zmniejszenie odliczen")

    1. Probowalem znalezc ten tekst (o zmniejszaniu) w ustawie o PDOF. Nie udało mi
    się. Jakbys znalazl to podaj numer przepisu.

    2. Ten tekst kojarzy smi sie z zapisami w starej ustawie o PDOF. Slynne
    zamieszanie o bledna kontrukcje PIT-D. Poszukaj w googlach artykul z Rzepy
    (2001/265) lub pismo MF z dnia 9.11.2001 nr OBS/MC033-164/01/2418).

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 8. Data: 2003-09-03 07:25:45
    Od: Lolas <s...@l...it.pl>

> [...]
    > zamieszanie o bledna kontrukcje PIT-D. Poszukaj w googlach artykul z Rzepy
    > (2001/265) lub pismo MF z dnia 9.11.2001 nr OBS/MC033-164/01/2418).

    Dzieki za pomoc!!!
    Pozdrawiam
    Lolas