  • 1. Data: 2003-03-14 10:40:21
    Temat: Ulga remontowa - kłopot ??????
    Od: "news.lublin.pl" <m...@p...onet.pl>

    W roku 2001 wydałem 600zł na remont mieszkania. Skorzystałem z
    przysługującej mi ulgi remontowej (odliczyłem 19% od podatku). W roku 2002
    wydałem 350zł na remont. Czy mogę od wydanej kwoty 350 zł odliczyć 19% od
    podatku? (Moim zdaniem, ze względu na możliwość sumowania kwot wydanych na
    remont w okresie trzyletnim mogę.) Proszę o komentarz.

    Pozdrawiam Marek

  • 2. Data: 2003-03-14 10:44:46
    Temat: Re: Ulga remontowa - kłopot ??????
    Od: "KaWu" <a...@w...pl>

> [...]
    > podatku? (Moim zdaniem, ze względu na możliwość sumowania kwot wydanych na
    > remont w okresie trzyletnim mogę.) Proszę o komentarz.

    Zobacz wątek poniżej: "odliczenie w pit D"
    Możesz