  • 1. Data: 2003-11-08 16:54:35
    Temat: Ulga remontowa w 2004 i 2005 roku.
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Mam jedno pytanie na temat ulgi remontowej.
    Zamierzam kupić mieszkanie w przyszłym roku i skorzystać z ulgi remontowo
    budowlanej. Ponieważ większość ulg będzie zlikwidowana od przyszłego roku,
    mam wątpliości czy jeżeli zaczne remont dopiero w roku 2004 czy będe mógł
    korzystać z ulgi remontowej obowiązującej w latach 2003-2005. Moje pytanie
    "czy w przyszłym roku z ulgi romontowo budowlanej będo mogli skorzystać
    tylko Ci podatnicy. którzy zaczeli remont w tym roku, czy też podatnicy,
    któzy zaczną remont dopiero w roku 2004 lub w 2005?"

    Grzesiek

  • 2. Data: 2003-12-05 20:09:20
    Temat: Re: Ulga remontowa w 2004 i 2005 roku.
    Od: lidpiotr<l...@p...onet.pl>

> [...]
    podatnicy,
    > któzy zaczną remont dopiero w roku 2004 lub w 2005?"

    Wg interpretacji Min.Fin. nie ma konieczności dokonania wydatków na
    remont mieszkania, aby skorzystać z ulgi remontowej w latach 2003-
    2005. Można sprawdzić na stronie www.mf.gov.pl
    Pozdrawiam
    Lidia

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-12-05 20:44:15
    Od: "krzyku" <kriku(beznawiasu)@gazeta.pl>

    Mialem podobny problem, otoz chyba nie zdaze z kupnem mieszkania w tym roku
    zatem zaczalem sie interesowac czy jezeli nawet kupie mieszkanie w tym roku
    i nie zdaze teraz poczynic kosztow remontowych to czy sie zalapie. Otoz
    wszelkie watpliwosci rozwiala (moze nie w 100% bo nikt tego nie wie na
    pewno) wizyta w US gdzie pani oznajmila, ze na podstawie tego co maja,
    bedzie mozna skorzystac z ulgi remontowej w przyszlym roku nawet jesli
    dokonam zakupu lokalu w styczniu!!!
    Sprawdzilem to jeszcze w US w innym miescie z podobna odpowiedzia, zatem
    uszy do gory!

    pozdro / krzyku