  • 1. Data: 2004-02-19 18:48:04
    Temat: Podatek a składka ZUS
    Od: "Jaco" <j...@p...onet.pl>

    Przeszukałem archiwum i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie:

    Sytuacja: Ryczałt- 8,5%, VAT, minimalny ZUS (bez chorobowego) czyli 623,11;

    Pytanie: Jaki podatek mam zapłacić jeżeli osiągnełem pewną kwotę dochodu
    (netto), i jak mam odliczyć składkę ZUS`u!!! (która poniekąd jest
    nieopodatkowana).
    Może jakiś wzór łopatologiczny dla laika w sferze podatkowej!!!!

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-02-19 22:15:14
    Temat: Re: Podatek a składka ZUS
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym Jaco napisał(a):
> [...]
    >
    > Pytanie: Jaki podatek mam zapłacić jeżeli osiągnełem pewną kwotę dochodu
    > (netto), i jak mam odliczyć składkę ZUS`u!!! (która poniekąd jest

    Pytanie pierwsze-jakim cudem osiągnąłeś *dochód* będąc na ryczałcie.?
    Ubezpieczenia społeczne odliczasz od *przychodu* (pod warunkiem zę masz
    tylko jedną stawkę ryczałtu) a zdrowotne od podatku.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13