  • 1. Data: 2007-02-12 13:38:36
    Temat: Umowa o dzieło a renta - powiadamiać ZUS?
    Od: "JJ" <z...@v...pl>

    Proszę tylko o potwierdzenie tego, co napiszę:

    W 2006 r. z tytułu 3 umów o dzieło miałem przychód: 2353,00 zł brutto.
    Pobierałem i pobieram rentę rodzinną.
    Żadnych innych źródeł przychodów.

    Nie powiadamiam ZUS o przychodach, bo od umów o dzieło nie odprowadza się
    składek na ubezp. społeczne. Składam jedynie w US do końca kwietnia PIT-37,
    korzystając z informacji z PIT-a 40, który dostanę od ZUS-u.

    Wszystko się zgadza?

    Dziękuję za pomoc.