  • 1. Data: 2002-09-02 16:47:33
    Temat: Umowa o dzielo - jaki podatek? - PILNE
    Od: "Rafal " <r...@N...gazeta.pl>

    Czesc,

    Bede wdzieczny za pomoc:
    Sciagnalem z sieci Umowe o dzielo i jeden punkt jest zagadka:
    "5.2 Wynagrodzenie okreslone w ust.1 nie obejmuje podatku _______, do
    ktorego
    zaplaty zobowiazany jest Zamawiajacy."

    Moje pytanie: jakiego podatku? VAT? 22%?

    Dziekuje z gory za pomoc i pozdrawiam,

    Rafal

  • 2. Data: 2002-09-02 17:21:57
    Temat: Re: Umowa o dzielo - jaki podatek? - PILNE
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    "Rafal " <r...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > ktorego
    > zaplaty zobowiazany jest Zamawiajacy."
    >
    > Moje pytanie: jakiego podatku? VAT? 22%?

    zaliczka na PDOF od um o dz wynosi 20% podstawy opodatkowania

    Magdip