  • 1. Data: 2003-04-01 14:01:29
    Temat: Umowa zlecenie
    Od: "tornado" <N...@k...chip.pl>

    W zeszlym roku pracowalem na umowe zlecenie w 3 firmach.
    W jednej firmie moj zarobek nie przekroczyl 140 zł, z firmy tej nie
    dostalem PIT8.
    Dzwoniac do firmy dowiedzialem sie ze nie przekroczylem limitu owych 140
    zł(dokładnie nie pamietam), ze jest to zryczaltowane i nie wystawia sie
    PIt - u. I tu jest moje pytanie czy mam prawo go otrzymac czy nie? Suma
    moich zarobkow z 3 firm przekracza ta kwote, ale nie przekracza kwoty
    wolnej od opodatkowania (wydaje mi sie ze mam prawo otrzymac zwrot
    podatku, ale nie jestem tego pewien).
    Z gory thx.

    --
    [Pozdrawiam][Huri - khan][GG: 177094]
    [PC: ABIT KT7A | DURON 800 | 256MB RAM | GeForce2 32MB]

  • 2. Data: 2003-04-01 14:19:35
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od tornado -----###
    > wydaje mi sie ze mam prawo otrzymac zwrot podatku

    jak słusznie zauważyłeś wydaje Ci się ;-)

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 3. Data: 2003-04-01 15:16:02
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "tornado" <N...@k...chip.pl> wrote in message
> [...]
    > zł(dokładnie nie pamietam), ze jest to zryczaltowane i nie wystawia sie
    > PIt - u. I tu jest moje pytanie czy mam prawo go otrzymac czy nie?

    Nie

    > Suma
    > moich zarobkow z 3 firm przekracza ta kwote, ale nie przekracza kwoty
    > wolnej od opodatkowania (wydaje mi sie ze mam prawo otrzymac zwrot
    > podatku, ale nie jestem tego pewien).

    Masz prawo otrzymać zwrot podatku od czego tylko chcesz, ale nie od umów
    rozliczanych ryczałtowo, czyli tych ponież 140 zł z groszami.