  • 1. Data: 2003-04-01 10:23:09
    Temat: w Bieszczadach nie
    Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl>

    Platnicy ktorzy powinni rozliczac sie droga elektroniczna nie musz tego
    stosowac np. w Bieszczadach. Podala Prezes ZUS.
    pp

  • 2. Data: 2003-04-01 10:39:15
    Temat: Re: w Bieszczadach nie
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "n...@w...pl" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Platnicy ktorzy powinni rozliczac sie droga elektroniczna nie musz tego
    > stosowac np. w Bieszczadach. Podala Prezes ZUS.
    > pp
    ---------------------------
    A juz myślałam że grupa to ponuraki i nie widzą że dziś śmieszny dzień
    dobrze że ktoś o tym pamięta.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-04-01 10:40:44
    Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl>

    > ---------------------------
    > A juz myślałam że grupa to ponuraki i nie widzą że dziś śmieszny dzień
    > dobrze że ktoś o tym pamięta.

    Ja tez lubie dowcipy ale niestety to prawda :(
    pp

  • 4. Data: 2003-04-01 10:54:17
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    > Ja tez lubie dowcipy ale niestety to prawda :(
    > pp
    --------------------------------------
    A może prezes ZUS żartuje co w Bieszczadach nie ma łączy internetowch.
    Wiola

  • 5. Data: 2003-04-01 17:28:58
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "n...@w...pl" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

    > --------------------------------------
    > A może prezes ZUS żartuje co w Bieszczadach nie ma łączy internetowch.

    No właśnie słyszałem jej wypowiedź w radiu - jej zdaniem w niektórych
    obszarach np.Bieszczad nie ma :-). A komóra lub satelita to nie łaska? ;-)

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 6. Data: 2003-04-01 21:04:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Apr 2003, Wiola Pikorska wrote:
    [...]
    >+ Użytkownik "n...@w...pl" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ A może prezes ZUS żartuje co w Bieszczadach nie ma łączy internetowch.

    Chcesz powiedzieć że nie wierzysz, iż istnieją obszary gdzie
    nie ma telefonu "z braku możliwości technicznych" ?
    To FYI: są w kraju miejsca gdzie nie ma *prądu*.
    Jeśli coś jest zrobione w 99.995% w kraju liczącym kilkadziesiąt
    milionów ludzi to zostają zupełnie wymierne "resztki" !

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-04-01 21:39:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Apr 2003, BaLab wrote:
    [...]
    >+ No właśnie słyszałem jej wypowiedź w radiu - jej zdaniem w niektórych
    >+ obszarach np.Bieszczad nie ma :-). A komóra lub satelita to nie łaska? ;-)

    Jestem za, pod warunkiem że (takim podatnikom) będziesz zwracał
    koszty ;> (a niektórym jeszcze amortyzację generatora prądu :)).

    >+ Pozdrawiam,

    wzajem :) - Gotfryd

  • 8. Data: 2003-04-02 08:44:10
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Gotfryd Smolik news -----###
    > Jestem za, pod warunkiem że (takim podatnikom) będziesz zwracał
    > koszty ;> (a niektórym jeszcze amortyzację generatora prądu :)).

    a czy mnie ktoś za coś zwraca? bo przy takim podejściu to ja bym sobie
    poprosił o zwrot kosztów podłączenia, abonamentu, a może nawet
    sprzętu... ;-)

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 9. Data: 2003-04-02 11:20:07
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    wiadomości
    ortezjan.zabrze.pl...
    > On Tue, 1 Apr 2003, BaLab wrote:
    > [...]
    ;-)

    > Jestem za, pod warunkiem że (takim podatnikom) będziesz zwracał
    > koszty ;> (a niektórym jeszcze amortyzację generatora prądu :)).

    A od kiedy to aparat urzędniczy przejmuje się takimi pierdołami? Jakoś nikt
    nie martwi się specjalnie, że kilkadziesiąt tysięcy (?) drobnych
    przedsiębiorców MUSI wydać po min. 4 tys. na sprzęt do Płatnika. Jak szaleć
    to do końca :-/.

    Pozdrawiam,
    BaLab