  • 1. Data: 2002-01-04 18:20:53
    Temat: Umowa zlecenie czy o dzieło ?? [lame]
    Od: "Dawid Świtała" <c...@g...pl>

    Witam !
    Jestem new na tej grupie i w sumie tylko przelotem. Sytuacja wygląda tak:
    Firma A chce aby wykonał jej stronkę internetową. Jestem zatrudniony w
    państwoej firmie i nie mam własnej działalności gospodarczej. Co wybrać
    umowę zlecenie czy o dzieło i jak to potem rozliczę [podatek, ew. Zus] ???
    Odpowiedzi [ew. linki] proszę na priv

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Świtała, Poznań;

  • 2. Data: 2002-01-04 18:57:22
    Temat: Re: Umowa zlecenie czy o dzieło ?? [lame]
    Od: "-={tommy}=-" <t...@p...pl>

    dzieło jest lepsze bo możesz odliczyć 50% kosztów uzyskania przychodu. Są
    jednak pewne warunki, o których ja nie do końca wiem więc się nie wypowiem.

    pozdro,
    Tomasz Jurek
    www.linguastudio.pl

  • 3. Data: 2002-01-06 11:10:50
    Od: "-={tommy}=-" <t...@p...pl>

    A tobie o co chodzi?
    Przecież napisałem prawdę.

    50% kosztów w określonych przypadkach (umowy o dzieło) odpisać można? -
    można

    określone przypadki = pewne warunki (napisanie kilku ważnych linijek w
    umowie)

    Dokładnie nie wiem jakie to warunki i zaznaczyłem to w poście żeby się gość
    za mocno nie sugerował moją wypowiedzią. No a ty po prostu objechałaś mnie
    za nic po czym napisałaś to co ja i wyjaśniłaś o jakie to warunki chodzi.

  • 4. Data: 2002-01-06 12:23:28
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

  • 5. Data: 2002-01-06 15:25:27
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    -={tommy}=- wrote:

> [...]
    > gość za mocno nie sugerował moją wypowiedzią. No a ty po prostu objechałaś
    > mnie za nic po czym napisałaś to co ja i wyjaśniłaś o jakie to warunki
    Sam fakt że dopuszczasz dowolnośc w wyborze :czy umowa o dzieło czy
    zlecenie, w zależności co jest korzystniejsze, świadczy że nie wiesz o czym
    mówisz.
    Polecam lekture kodeksu cywilnego.

    Maddy

    --