    From: "-={tommy}=-" <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Umowa zlecenie czy o dzieło ?? [lame]
    Date: Sun, 6 Jan 2002 12:10:50 +0100

    A tobie o co chodzi?
    Przecież napisałem prawdę.

    50% kosztów w określonych przypadkach (umowy o dzieło) odpisać można? -
    można

    określone przypadki = pewne warunki (napisanie kilku ważnych linijek w
    umowie)

    Dokładnie nie wiem jakie to warunki i zaznaczyłem to w poście żeby się gość
    za mocno nie sugerował moją wypowiedzią. No a ty po prostu objechałaś mnie
    za nic po czym napisałaś to co ja i wyjaśniłaś o jakie to warunki chodzi.