  • 1. Data: 2003-02-04 17:03:39
    Temat: Umowa zlecenie - pity
    Od: "Chris" <j...@o...pl>

    Witam

    w zeszlym roku studentka wykonywala dla mnie prace na umowe zlecenie. Jakie
    musze pity skladac, komu i do kiedy?
    czy moglbym prosic o symbole to sciagne sobie ze strony mf...

    z gory dziekuje

    Chris

  • 2. Data: 2003-02-04 17:23:17
    Temat: Re: Umowa zlecenie - pity
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Chris napisał:
    > Witam
    >
    > w zeszlym roku studentka wykonywala dla mnie prace na umowe zlecenie. Jakie
    > musze pity skladac, komu i do kiedy?
    > czy moglbym prosic o symbole to sciagne sobie ze strony mf...
    PIT-8B, 3 egzemplarze:
    dla studentki
    dla JEJ urzędu skarbowego
    dla siebie - do akt

    Do 15 marca 2003.

    W przyszłym roku będzie to już do 31 stycznia.
    Ale w tym roku mamy jeszcze troche czasu :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl