  • 1. Data: 2005-02-21 18:40:41
    Temat: Umowa zlecenie (student) / pracodawca oplacił ZUS... co dalej?
    Od: "LifeGuard" <r...@W...onet.pl>

    Witam
    Mam taki problem, a moze to nie jest problem. W zeszłym roku wykonałem
    zlecenie na umowe o zlecenie. Pracodawca wyplacil mi naleznosc i podpisalem
    umowe. Ale dopiero teraz niedawno przegladając ponownie tą umowe to
    zauwazyłem, ze moj zleceniodawca opłacił mi składki na ubezp. emerytalne,
    rentowe i wypadkowe. Z tego co wiem jesli jestem studentem i nie mam
    ukonczonych 26 lat to nie musze miec tego opłaconego. Wnioskuje ze oplaca mi
    to panstwo. Co w zwiazku z tym? Bo moj kumpel straszy mnie ze juz bede
    musial sobie wybrac towarzystwo emerytalne. Czy moze przy zwrocie podatku
    zwroca mi te składki?
    Jak to dalej sie odbywa?
    Jutro sprobuje skontaktowac sie z ksiegową tej firmy.

    Andrzej T. [ LifeGuard ] www.ratownictwo.w.pl