  • 1. Data: 2003-01-24 08:05:14
    Temat: Uwaga z piorami
    Od: "Enope" <e...@g...pl>

    Jestem w szoku, czlonkowie Rady Polityki Pienieznej udowadniaja ze sa w
    stosunku pracy z NBP bo dostali pioro od prezesa NBP. Musze uwazac i nie
    dawac pior byle komu.
    Ciekawe na jakiej podstawie dostaja oni pieniadze, moze na piekne oczy?

  • 2. Data: 2003-01-24 17:20:36
    Temat: Re: Uwaga z piorami
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Jan 2003, Enope wrote:

    >+ Jestem w szoku,

    :)
    [...]
    >+ Ciekawe na jakiej podstawie dostaja oni pieniadze, moze na piekne oczy?

    Jeśli masz na myśli "co za papier podpisali" - to przypomnę że
    nie tytuł umowy, a jej treść określa co to za "stosunek" (wyroki
    sądowe nakazujące uznanie umowy za "stosunek pracy" już bywały).

    Inna rzecz, że ja tam mam wątpliwości czy pełnią oni obowiązki:
    - w miejscy pracy (no... może)
    - w określonym zasadami lub regulaminem harmonogramie czasu pracy
    - pod bezpośrednim nadzorem zapewnionym przez pracodawcę

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-01-25 00:48:00
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    portezjan.zabrze.pl...
> [...]
    > - w określonym zasadami lub regulaminem harmonogramie czasu pracy
    > - pod bezpośrednim nadzorem zapewnionym przez pracodawcę

    Takie wątpliwości miał też sąd i ... coś ponad 300k zł o które domagali sie niektórzy
    członkowie RPP przeszło im koło nosa.

    Sark

  • 4. Data: 2003-01-25 14:20:29
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Sark <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Takie wątpliwości miał też sąd i ... coś ponad 300k zł o które domagali
    > sie niektórzy członkowie RPP przeszło im koło nosa.

    To jeszcze nie jest pewne.Wyrok nie jest prawomocny.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet