  • 1. Data: 2003-01-23 22:26:25
    Temat: umowa zlecenie i umowa o dzieło - co lepsze?
    Od: "josefine" <j...@b...pl>

    Witam Grupę,

    mam pytanie - muszę zrezygnować z działalności gopodarczej (w związku ze
    zmianą ustawy dot. rent zawodowych - w skrócie: zarobię za dużo i zabiorą mi
    rentę) ale nie chcę rezygnować z możliwości dodatkowego zarobku (pracuję w
    branzy medycznej )

    W związku z tym moje pytanie jest następujące:

    która forma umowy - o dzieło czy zlecenia - jest dla mnie bardziej
    opłacalna? Chodzi mi o koszty.

    A może ktoś powie mi jak zabezpieczyć się przed tą niezrozumiałą
    nowelizacja?

    Z góry dziekuję za pomoc.
    Anna.