  • 1. Data: 2003-01-16 13:55:04
    Temat: Uwolnieni od wizyty w urzędzie
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Pod tym tytułem Rzczp pisze:
    prowadzący kpir w 2002r., którzy prowadzą ją także w 2003r., a więc nie
    zmieniają formy rozliczeń z fiskusem. (...)
    Co do ryczałtu się zgadzam, ale nie wiem gdzie w ustawach piszą o księdze?
    Czy ktoś mógłby mi do tego podać podstawę prawną?
    W RMF z dnia 15 grudnia 2000r. w spr. powadzenia pkpir w par 10 ust.1
    "Podatnicy ....są obowiązani zawiadomić w formie pisemnej US właściwy wg
    miejsca zamieszkania podatnika o prowadzenu księgi w terminie do dnia 20
    stycznia roku podatkowego, w którym będą opłacali podatek dochodowy na
    ogólnych zasadach..."
    Czyżby to było już nieaktualne???
    K.

  • 2. Data: 2003-01-16 15:58:47
    Temat: Re: Uwolnieni od wizyty w urzędzie
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamila" <K...@2...pl> napisał
    > W RMF z dnia 15 grudnia 2000r. w spr. powadzenia pkpir w par 10 ust.1....

    Re: A zmienione, zmienione... :-) Dz. U. nr 219 z 2002 r poz. 1837
    Uwolnieni !
    AR

  • 3. Data: 2003-01-16 16:51:43
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Dzięki.
    Pozdrawiam K.

  • 4. Data: 2003-01-17 09:45:59
    Od: "Klaudia" <r...@p...onet.pl>

    > Re: A zmienione, zmienione... :-) Dz. U. nr 219 z 2002 r poz. 1837
    > Uwolnieni !
    > AR

    Mozna znalezc gdzies to rozporzadzenie w sieci? Szukam i szukam i nie moge
    trafic na ten dziennik ustaw :(

    Klaudia

  • 5. Data: 2003-01-17 10:01:53
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Mozna znalezc gdzies to rozporzadzenie w sieci? Szukam i szukam i nie moge
    > trafic na ten dziennik ustaw :(

    Na przykład tutaj: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1837.htm

    Pix

  • 6. Data: 2003-01-17 10:57:33
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Klaudia" <r...@p...onet.pl> napisał
    Szukam i szukam i nie moge trafic ...

    To Ty też ? Ja rano straciłem godzinę i okazało się, że mam na nosie.
    AR

  • 7. Data: 2003-01-17 12:32:42
    Od: "Klaudia" <r...@p...onet.pl>

    > Na przykład tutaj: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1837.htm