  • 1. Data: 2007-01-12 21:53:40
    Temat: Uzyskanie certyfikatu z Min. Fin. na usługowe prowadzenie ksiąg
    Od: "Karolina" <b...@p...onet.eu>

    Witam,

    jak w temacie
    prawdopodobnie zmieniła się zasada dokumentowania praktyki w księgowości z 3
    lat do 1 roku dla osób, które pokończyły pewne kierunki studiów - nie wiem
    konkretnie o jakie chodzi.

    Niestey nie wiem nic więcej dlatego pytam.
    Czy coś jeszcze może zmieniło się w tej materii ???
    Czy ktoś wie jak to wygląda?
    Będę wdzięczna za wszelką pomoc.
    Dziękuję,
    Karolina

  • 2. Data: 2007-01-12 22:21:09
    Od: "Renegat" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Karolina" <b...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiem konkretnie o jakie chodzi.
    >
    > Niestey nie wiem nic więcej dlatego pytam.
    > Czy coś jeszcze może zmieniło się w tej materii ???

    bedę świnia i powiem: www.mf.gov.pl gdzie napisano jak krowie na rowie, co
    jest grane i jeszcze na dodatek jest informator, pytania przykładowe i
    wszystkie dane adresowe. Co jescze można wymyśleć? Jak masz zamiar pracować
    w zawodzie, jeśli nie wiesz jakie przepisy Cię dotyczą? Będziesz pytała się
    na forum?