  • 1. Data: 2003-12-11 22:48:06
    Temat: Używanie programów na lincencji GPL w firmie
    Od: Adam Mikuta <a...@p...wytnij.onet.pl.xx>

    Czy firma może kożystać w celach zarobkowych z darmowej wersji programu na
    licencji GPL. Słyszałem jakieś plotki że nie bo użąd skarbowy uznaje coś
    takiego za darowiznę i należalo by od niej zapłacić podatek.

    Adam

  • 2. Data: 2003-12-12 07:45:15
    Temat: Re: Używanie programów na lincencji GPL w firmie
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Adam Mikuta wrote:

> [...]
    > programu na licencji GPL. Słyszałem jakieś plotki że nie bo użąd
    > skarbowy uznaje coś takiego za darowiznę i należalo by od niej

    Przeszukaj archiwum grupy, jeśli chcesz dokładnie.
    W skrócie: raz jeden urząd się wygłupił, przegrał i jest spokój.

  • 3. Data: 2003-12-12 08:41:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Dec 2003, Adam Mikuta wrote:
    [...]
    >+ licencji GPL. Słyszałem jakieś plotki że nie bo użąd skarbowy uznaje coś
    >+ takiego za darowiznę i należalo by od niej zapłacić podatek.

    Dobrze słyszałeś. Znaczy, że plotki :)
    US raz spróbował i przegrał przed NSA.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (który w takich przypadkach w ramach "brania do wyceny Windows" pyta
    dlaczego Windows a nie BeOS czy OpenVMS [rozrzut ceny kilku rzędów
    wielkości !])

  • 4. Data: 2003-12-12 18:23:38
    Od: Adam Mikuta <a...@p...wytnij.onet.pl.xx>

    Adam Mikuta wrote: