  • 1. Data: 2002-03-21 14:25:08
    Temat: VAT 7 jak wypełnić gdy nie ma sprzedaży
    Od: "Samena" <s...@w...pl>

    Cześć
    Mam mały problem, może ktoś z Was mółby pomóc mi go rozwiązać.
    Firma w grudniu miała sprzedaz a podatek należny był niższy od nalizonego w
    związku z czym pozostało 281 zl VAT do przeniesienia na nastepny miesiac tzn
    styczeń.
    W styczniu sprzedaży nie było, natomiast były zakupy, w zwiazku z czym w
    deklarcji w poz 39 wpisałam 281 a w poz 53 i 54 zakupy ze stycznia. Poz 59
    i 64 miały wpisane 0.
    I problem zaczyna się w miesiącu lutym. Czy podatek do przeniesienia z
    miesiaca grudnia, ujęty w styczniu w poz. 39, mam doliczyć do podatku nie
    rozliczonego w poprzednich miesiacach i wpisac do poz. 46 czy nadal
    wpisywać w poz 39? W pierwszym przypadku kwota podatku jest wieksza od kwoty
    netto w poz. 45 - więc coś tu chyba nie tak?

    Serdecznie pozdrawiam
    Samena

    s...@w...pl

  • 2. Data: 2002-03-21 20:40:12
    Temat: Re: VAT 7 jak wypełnić gdy nie ma sprzedaży
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Droga Sameno,

    najlepiej zapytać w urzędzie skarbowym. Gdy Ty przyjdziesz do niego, a nie
    odwrotnie, zwykle jest uprzejmy.

    Mogę powiedzieć, jak to wypełnia mój program (przeszło weryfikację w US u
    kilku klientów):
    - w grudniu jest "vat do przeniesienia 221,-)
    - w styczniu:
    z przeniesienia 221,-
    zakupy w miesiącu ileś
    do przeniesienia 221,-
    w lutym:
    z przeniesienia 221,-
    zakupy nierozliczone w poprz.mcu - tyle, ile zakupy w styczniu
    i dalej normalnie.

    Pozdrawiam Krzysztof