  • 1. Data: 2002-03-21 09:48:12
    Temat: ulga remontowa w 2002
    Od: "Teresa Urbanowska" <t...@a...bydgoszcz.pl>

    witam
    wszyscy teraz zajmuja sie odliczeniami za 2001 rok
    a ja chcialabym wiedziec co z obecnym rokiem
    czy sa jekies zmiany dotyczace zakupu materialow do remontu mieszkania
    np. kafelki, szafy wnekowe, zabudowy kuchni

    pozdrawiam
    TU

  • 2. Data: 2002-03-21 09:54:19
    Temat: Re: ulga remontowa w 2002
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Użytkownik "Teresa Urbanowska" <t...@a...bydgoszcz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy sa jekies zmiany dotyczace zakupu materialow do remontu mieszkania
    > np. kafelki, szafy wnekowe, zabudowy kuchni

    -
    Rok 2002 jest ostanikim rokiem limtu 3-letniego ulgi remontowej.Natomiast
    materiały i warunki do odpisu w tym roku są takie same jak w poprzednim.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-03-21 10:00:01
    Od: "Teresa Urbanowska" <t...@a...bydgoszcz.pl>

    > Rok 2002 jest ostanikim rokiem limtu 3-letniego ulgi remontowej.

    No wlasnie dlatego dziwily mnie te dyskusje nt zmian w tej uldze pod koniec
    zeszlego roku
    TU