  • 1. Data: 2009-10-01 13:41:34
    Temat: VAT - czy być vatowcem?
    Od: bary white <j...@w...pl>

    czy muszę i jeżeli tak, to czy warto zostać vatowcem prowadząc firmę
    świadczącą usługi w zakresie IT, e-commerce (serwisy i sklepy
    internetowe)? Jeżeli tak - jaka jest stawka vat na takie usługi - 22%?

  • 2. Data: 2009-10-01 13:54:39
    Temat: Re: VAT - czy być vatowcem?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    bary white pisze:
    > czy muszę i jeżeli tak, to czy warto zostać vatowcem prowadząc firmę
    > świadczącą usługi w zakresie IT, e-commerce (serwisy i sklepy
    > internetowe)? Jeżeli tak - jaka jest stawka vat na takie usługi - 22%?

    Usługi będą świadczone dla innych firm-vatowców (wtedy się opłaca),
    czy nie (wtedy się nie opłaca)?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-10-01 13:56:47
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 01-10-2009 o 15:54:39 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Usługi będą świadczone dla innych firm-vatowców (wtedy się opłaca),
    > czy nie (wtedy się nie opłaca)?

    Nie wiem czy jest alternatywa - po ostatniej nowelizacji ustawy i
    rozporzązenia,
    każde doradztwo podlega pod VAT.

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2009-10-01 14:02:08
    Od: bary white <j...@w...pl>

    On 1 Paź, 15:56, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    > Nie wiem czy jest alternatywa - po ostatniej nowelizacji ustawy i
    > rozporzązenia,
    > każde doradztwo podlega pod VAT.
    >
    > --
    > Tomek

    czasem usługi będą świadczone osóbom prywatnym lub stoważyszeniom,
    organizacjom i klubom, ale raczej głównie firmom

  • 5. Data: 2009-10-01 16:19:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bary white" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 1 Paź, 15:56, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    >stoważyszeniom,

    Na pewno sie oplaca kupic slownik ortograficzny - a ze ksiazki maja 0% VAT
    (czy sa zwolnione), to w sumie zarowno jako VATowiec, czy jako nieVATowiec,
    cene slownika wrzucisz sobie w calosci w koszty (no chyba, ze bedziesz na
    ryczalcie).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-10-01 17:25:00
    Od: "JS" <m...@g...com>

    popieram
    Jacek

  • 7. Data: 2009-10-02 18:56:41
    Od: Brontol <d...@p...lp>

    W dniu 2009-10-01 18:19, SDD mozolnie wystukał(a):
> [...]
    > cene slownika wrzucisz sobie w calosci w koszty (no chyba, ze bedziesz na

    Przygarniał kocioł garnkowi. Sam przejdź na VAT i wreszcie ten słownik
    wrzucić w koszty.

    Brontol

    /Odpowiadając na priv zamień p w adresie/

  • 8. Data: 2009-10-05 09:20:07
    Od: bary white <j...@w...pl>

    On 1 Paź, 18:19, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > cene slownika wrzucisz sobie w calosci w koszty (no chyba, ze bedziesz na

    Pewnie poczułeś się lepiej jak mi przygadałeś, wujku od ciętej
    riposty.
    Ja nie piszę VATowiec, ty nie używasz polskich znaków, ale nie każę ci
    kupować słownika.