  • 1. Data: 2009-10-01 10:04:05
    Temat: paralotnia z reklama w koszty?
    Od: "AnaxWRC" <w...@i...pl>

    hej planuje zakup paralotni z wlasna reklama, prowadze agencje reklamowa.
    Jak juz kupie te paralotnie to i bede na niej latal- uprawnienia juz mam.
    Teraz pozostaje kwestia wrzucenia jej w koszty, przejdzie takie cos?
    A jakby rozszerzyc dzialalnosc -PKD o loty z reklama?
    bede wdzieczny za wszelkie info:)
    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2009-10-01 10:42:16
    Temat: Re: paralotnia z reklama w koszty?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "AnaxWRC" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A jakby rozszerzyc dzialalnosc -PKD o loty z reklama?

    Jesli bedziesz latal z wlasna reklama, to nie ma sensu takie rozszerzenie.
    Co do zasadniczej czesci pytania - nie wypowiadam sie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-10-01 12:57:02
    Od: "AnaxWRC" <w...@i...pl>

    > Użytkownik "AnaxWRC" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli bedziesz latal z wlasna reklama, to nie ma sensu takie rozszerzenie.

    przy wlasnej nie, ale moze czasem zdazy sie Klient, ktorego reklame
    pociagne?:)
    i juz bedzie uzasadnienie dla zakupu paralotni i osprzetu...
    pzdr
    Anax