  • 1. Data: 2011-01-01 13:25:52
    Temat: VAT na kwiaty doniczkowe i cięte
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    Czy ktos wie jaki VAT na kwiaty doniczkowe i ciete?

    Co do doniczkowych to trzeba experta, doniczkowe zawsze klasyfikowałem jako
    01.12.21, obecnie bedzie to kod 01.30.10, a ten kod znajduje się w
    Załaczniku nr 2 Ustawy o Vat, czyli w wykazie od dostaw i świadczenia
    których towarów i usług przysługuje zryczałtowany zwrot vat. Co to w ogóle
    oznacza, nie mam pojęcia, czyli że co? Może to ktoś zinterpretować? to
    dotyczy rolników (faktura RR)??

    W załączniku nr 10 towary ze stawką 5 % w poz 1 jest za WYJĄTKIEM
    8) pozostałych roślin innych niż wieloletnie (PKWiU 01.19) , tego wyłączenia
    nie ma w zał nr 3 towary ze stawką 7 %( a więć okresowo 8%) w poz 1

    Jeszcze co do ciętych: załacznik nr 3 mówi WYKAZ TOWARÓW OPODATKOWANYCH
    STAWKĄ PODATKU W WYSOKOŚCI 5%

    Poz.
    Symbol PKWiU
    Nazwa towaru (grupy towarów)

    8) pozostałych roślin innych niż wieloletnie (PKWiU 01.19)

    gubie się....

  • 2. Data: 2011-01-02 20:46:59
    Temat: Re: VAT na kwiaty doniczkowe i cięte
    Od: Dariusz Domagała <biuro@no_spam_innersoft.pl>

    8% niestety

    PKWiU 01.19 własnie powoduje 'wylot' z 5%

    Darek