  • 1. Data: 2010-12-30 16:58:08
    Temat: Fakturowanie (z mag.) + KPiR - dla DOS
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Zna ktoś i może polecić jakieś programy dla DOS dla małej firmy?
    Chodzi o fakturowanie (z magazynem) oraz KPiR i deklaracje VAT/PIT. Więcej nie
    trzeba :).

    Znalazłem CDN Klasyka, ale ceny jakieś zaporowe :).

    Nie da się ukryć, że całość ma być po taniości...

    Obecny soft jutro expiruje, a nowego producent nie pisze (dla DOS).

  • 2. Data: 2010-12-30 17:18:31
    Temat: Re: Fakturowanie (z mag.) + KPiR - dla DOS
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

    W dniu 30.12.2010 17:58, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > Nie da się ukryć, że całość ma być po taniości...
    >
    > Obecny soft jutro expiruje, a nowego producent nie pisze (dla DOS).

    nie wiem dlaczego upierasz się na dos, ja polecę ci inne ( w mojej
    ocenie znacznie lepsze ) rozwiązanie, jeśli nie masz windowsa odpal
    sobie system linux z livecd ( np darmowe ubuntu) i skorzystaj z systemów
    onlinowych ( np. naszego elaboro ) , jest ono dla małych firm za
    darmo... a działa nawet na komórce ( z operą mini to nawet całkiem fajnie )

  • 3. Data: 2010-12-30 17:48:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Dec 2010, Elab wrote:

    > nie wiem dlaczego upierasz się na dos, ja polecę ci inne ( w mojej ocenie
    > znacznie lepsze ) rozwiązanie

    Pytaniem jest, ile pozycji ma na magazynie i jak łatwo mu je
    będzie przenieść :D

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2010-12-30 17:54:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

> [...]
    >
    > Nie da się ukryć, że całość ma być po taniości...
    >
    > Obecny soft jutro expiruje, a nowego producent nie pisze (dla DOS).

    A dziwisz się? DOS to tylko pasmo problemów i kłopotów, a już na
    obecnych sprzętach to porażka koncepcyjna w ogólności. Weź zmigruj w
    końcu na system nowszy niż 15letni.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 5. Data: 2010-12-30 18:48:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 30 Dec 2010 18:18:31 +0100, w <ifiet8$po8$1@news.onet.pl>, Elab
    <e...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > onlinowych ( np. naszego elaboro ) , jest ono dla małych firm za
    > darmo... a działa nawet na komórce ( z operą mini to nawet całkiem fajnie )

    Myślisz, że ten komputer z DOS-em wie, że na świecie jest internet? :)

  • 6. Data: 2010-12-30 18:49:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 30 Dec 2010 18:54:32 +0100, w <ifih0o$vn6$1@news.onet.pl>, Przemysław Adam
    Śmiejek <n...@s...pl> napisał(-a):

    > A dziwisz się? DOS to tylko pasmo problemów i kłopotów, a już na
    > obecnych sprzętach to porażka koncepcyjna w ogólności.

    Prawdę mówiąc nie dostrzegam żadnych problemów. Bezpieczny transport danych na
    dyskietce, działa rewelacyjnie szybko, cichutki -- no może nie wtedy gdy igły
    drukują :).

  • 7. Data: 2010-12-30 19:08:46
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Pytaniem jest, ile pozycji ma na magazynie i jak łatwo mu je
    > będzie przenieść :D

    Zauważ, że nie pyta jak sobie poradzić z programem X, co mu wygasł,
    tylko ,,jaki program pod DOSa'', więc nie wygląda, żeby miał jakąkolwiek
    potrzebę utrzymania ciągłości.

  • 8. Data: 2010-12-30 22:15:00
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Śmiejek <n...@s...pl> napisał(-a):

    > A dziwisz się? DOS to tylko pasmo problemów i kłopotów, a już na
    > obecnych sprzętach to porażka koncepcyjna w ogólności.

    > Prawdę mówiąc nie dostrzegam żadnych problemów.

    Brak wsparcia to nie problem?

    > Bezpieczny transport danych na
    > dyskietce, działa rewelacyjnie szybko, cichutki

    LOL - dyskietka i bezpieczeństwo?!?
    Cichutka dyskietka? To jakie są pendrive?

    > -- no może nie wtedy gdy igły
    > drukują :).

    Czyli bierzesz program pod Winde, archiwum robisz na penie a drukujesz na laserze i
    wreszcie masz spokój i ciszę. Eureka!!!

  • 9. Data: 2010-12-31 08:40:16
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    W dniu 2010-12-30 19:49, r...@k...pl pisze:

    > Prawdę mówiąc nie dostrzegam żadnych problemów. Bezpieczny transport danych na
    > dyskietce, działa rewelacyjnie szybko, cichutki -- no może nie wtedy gdy igły
    > drukują :).

    Ognisko na obozie też rozpalasz krzesiwem?

    Pozdr,
    Tomek

  • 10. Data: 2010-12-31 08:56:37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 31-12-2010 09:40, Tomek Głowacki pisze:

    > Ognisko na obozie też rozpalasz krzesiwem?

    Nie, to jest survival, to teraz modne.

    Ale mnie te dyskietki ciekawią. "Bezpieczny transport danych na
    dyskietce" to oksymoron.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813