  • 11. Data: 2002-04-24 21:25:26
    Temat: Re: VAT od niezapłaconych faktur.
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Stoję w kolejce (bo objasnienie).
    >Bo jak ktoś sobie odliczył VAT (i nie odesłał kopii) to
    >z podatkowego punktu widzenia problem maja *oni*; nie
    >zmienia to postaci rzeczy że cywilnie mogą później się
    >odgryźć :>

    Oj, jak ktoś sobie odliczył VAT i nie odesłał kopii to
    chyba naraża się na spore kłopoty z US - FV bez
    potwierdzenia u sprzedawcy.

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2002-04-25 06:42:49
    Temat: Re: Re: VAT od niezapłaconych faktur.
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Wed, 24 Apr 2002 21:41:39 +0200, Magdalena Woloszyk
    <m...@e...com.pl> wrote:

    >Dam głowę że nie każdy odsyła. I co oni wtedy robią?

    Ja nie odsyłam. Książki leżą w kącie, jak im zależy na ich odzykaniu
    to niech sobie przyjadą na własny koszt i wezmą.
    Ale a propos: ksiązki to vat 0 więc mogą sobie wystawiać faktur do
    woli. Poza tym w starym rozporządzeniu był art. 6 ust. 1 pkt 3, który
    może mieć tu jakieś zastosowanie.

    Sławomir Dąbrowski