  • 1. Data: 2009-01-19 13:02:19
    Temat: VAT od paliwa
    Od: blues <d...@g...com>

    Przeczytałem już wszystkie wątki w sprawie odliczenia VAT od paliwa i
    nadal nic nie wiem dlatego sprecyzuję mój przypadek
    samochód Punto VAN 4 osobowy +kratka + homologacja na ciężarowe
    zakupiony wiosną 2008 na pełną fakturę odliczone 60% VAT-u od zakupu,
    nie odliczam VAT-u od paliwa całość wydatków to jedynie KUP czyli
    według zmiany która weszła 22 sierpnia 2005 , jak sytuacja wygląda
    teraz?
    a) nic się nie zmienia, bo wyrok ETS nie tego dotyczył
    b)na razie nic się nie zmienia ale jest szansa , trzeba czekać na
    interpretacje bo przepisy które weszły 22 sierpnia 2005 też są
    niezgodne z unijnymi tzn. także ograniczają przepisy unijne po
    wejściu Polski do UE.
    c)mogę odliczać VAT od paliwa i innych kosztów dotyczących samochodu
    bo mam kratkę i homologację fabryczną.

  • 2. Data: 2009-01-19 14:57:38
    Temat: Re: VAT od paliwa
    Od: "Mirek Ziółek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "blues" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    [..]

    Nikt nic nie wie..trzeba .. jakby czekac na to co powie MF a te milczy, bo
    dziura w budzecie coraz wieksza ;)

    Pozdr
    Mirek