  • 1. Data: 2002-02-11 08:02:51
    Temat: VAT-odliczenia gdzie szukać?
    Od: "JrM" <j...@a...net.pl>

    Prowadzę niewielką działalość projektową. We wrześniu ubiegłego r.
    "wszedłem" w VAT. Gdzie mogę znaleść zasady odliczeń VAT? (chodzi mi o to,
    czy mogę dliczyć VAT z faktury telefonicznej, benzyny itd)

  • 2. Data: 2002-02-14 13:33:00
    Temat: Re: VAT-odliczenia gdzie szukać?
    Od: "Izusia" <I...@p...onet.pl>

    Użytkownik JrM <j...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a47tnh$29p$...@s...man.poznan.pl...
> [...]
    > czy mogę dliczyć VAT z faktury telefonicznej, benzyny itd)
    >
    > Dobry jest poradnik VAT Zubrzyckiego wydawany co roku
    Pozdrowienia
    Iza