  • 1. Data: 2003-01-22 21:40:28
    Temat: VAT-paliwo
    Od: "żuczek_" <z...@o...pl>

    Pomóżcie ludziska, bo zaczynam się gubić. Pewnie było już wiele razy, ale
    jeszcze raz.
    Odliczenie VAT przy zakupie paliwa - czy dobrze rozumiem - jeśli samochód
    ciężarowy to mogę odliczyć, jeśli do 500 kg , to nie mogę? A samochód z
    kratką - jeśli był kupowany przed 1996 rokiem? Dotyczy wszystkich paliw?
    Co z częściami przy naprawach i kosztami usług? A jeśli mam jeszcze samochód
    osobowy, jak to jest?
    Czytałam dziś kilka razy ustawę, rozporządzenie i zgłupiałam.

    biedny_żuczek