  • 1. Data: 2004-01-31 20:22:16
    Temat: Vat nie do odliczenia -Rejestr VAT
    Od: "Sławek Czyżak" <b...@n...spam.poczta.onet.pl>

    Mam problem, który wypłynął podczas wdrażania nowego programu

    Czy faktura VAT , z której nie mogę odliczyć VAT musi znaleźć się w
    rejestrze VAT ?

    Przepraszam za lamerskie pytanie ale nie jestem księgowym tylko
    informatykiem.

    Księgowa ma "papierowy" rejestr zakupów VAT (i tam jest na samym końcu
    pozycja "nie podlegające odliczeniu") i uważa, że tak faktura także musi być
    zapisama w rejestrze VAT (oprócz księgi głównej)

    Jakiś przepis może ? - na podkładkę

    Sławek

  • 2. Data: 2004-01-31 21:35:07
    Temat: Re: Vat nie do odliczenia -Rejestr VAT
    Od: "Sławek Czyżak" <b...@n...spam.poczta.onet.pl>

    > Czy faktura VAT , z której nie mogę odliczyć VAT musi znaleźć się w
    > rejestrze VAT ?

    Ups ....

    Chyba niezbyt dobrze przeglądałem arch

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=lang_pl&ie=U