  • 1. Data: 2004-01-31 20:25:03
    Temat: szukam bardzo dobrego prawnika/doradce fianansowego wroclaw
    Od: "Marcin" <m...@t...pl>

    szukam bardzo dobrego prawnika/doradce fianansowego wroclaw

    zarabiam dosyc duza gotowke na zachodzie, potrzebuje kogos kto mi doradzi jak
    najkorzystniej to ujawniac, jak bez rozglosu bezpiecznie wydawac te pieniadze,
    lokowac kapital i nie placic duzych podatkow, odpowie na moje pytania zwiazne z
    podatkami, urzedem skarbowym, kontrola skarbowa itd... itd itd...

    prosze o jakis kontakt na meila

    pozdrawiam