  • 1. Data: 2004-03-16 19:32:05
    Temat: Vat od osobowych
    Od: "jacki" <j...@t...pl>

    witam
    wiem ze ten temat byl juz poruszany ale mam pytanie:

    mozna odliczyc vat od zakupu samochodu osobowego do 3000 zl
    a co z fakturami na wynajem, paliwo, rate leasingowa na takie auta?
    od kazdej f-ry moge odliczyc 3000zl?
    i od kiedy ten przepis i nowa definicja auta osobowego obowiazuje?

    prosze o wyjasnienia lub odeslanie do zródeł

    Pozdrawiam Jacek

  • 2. Data: 2004-03-16 20:06:38
    Temat: Re: Vat od osobowych
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    jacki wrote:

    > mozna odliczyc vat od zakupu samochodu osobowego do 3000 zl

    50% ale nie wiecej niz 5000.

    > od kazdej f-ry moge odliczyc 3000zl?

    ;)))

    > i od kiedy ten przepis i nowa definicja auta osobowego obowiazuje?

    jeszcze nie. Ma byc od 1 maja.

    > prosze o wyjasnienia lub odeslanie do zródeł

    http://pb.pl/content.aspx?sid=wiadomosci&id=282988 tam masz i tekst
    ustawy i wiekszy opis.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-03-20 15:33:40
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > od kazdej f-ry moge odliczyc 3000zl?

    czy ty nie pracujesz czasem obecnie w MF ale chcesz założyć własną DG??? ;-)