  • 1. Data: 2002-10-28 13:13:09
    Temat: Vat - sprzet z Niemiec
    Od: "odzim22" <o...@g...pl>

    Witam!

    Mam zamiar sciagnac sobie z troche sprzetu elektronicznego. Dowiedzialem sie
    ze bede musial doplacic polski Vat. Pytanie. Kiedy i jak zaplace ta
    naleznosc panstwu?

    Pozdr.
    Lukasz

  • 2. Data: 2002-10-28 14:42:45
    Temat: Re: Vat - sprzet z Niemiec
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "odzim22" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam zamiar sciagnac sobie z troche sprzetu elektronicznego. Dowiedzialem sie
    > ze bede musial doplacic polski Vat. Pytanie. Kiedy i jak zaplace ta naleznosc
    panstwu?

    Zwykle na granicy.
    Odzyskasz niemiecki VAT, a zapłacisz polski
    Jak nie będziesz miał odpowiednich dokumentów niemieckiego nie odzyskasz.

    Chyba, że przemycisz, odzyskując niemiecki:-)