  • 1. Data: 2002-12-11 09:59:20
    Temat: Vat za uslugi informatyczne....
    Od: "zainteresowany" <t...@N...gazeta.pl>

    Witam, prosze mnie oswiecic ile % vatu nalezy placic za uslugi informatyczne
    lub ewentualnie zrodlo przepisow
    dzieki

  • 2. Data: 2002-12-11 10:02:17
    Temat: Re: Vat za uslugi informatyczne....
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    zainteresowany wrote:

    > Witam, prosze mnie oswiecic ile % vatu nalezy placic za uslugi
    > informatyczne lub ewentualnie zrodlo przepisow

    Stawka podstawowa czyli 22%

  • 3. Data: 2002-12-11 10:17:09
    Od: "zainteresowany" <t...@N...gazeta.pl>

    Nikt <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Stawka podstawowa czyli 22%

    dzięki
    A od kiedy? na uslugi elektryczne też?

  • 4. Data: 2002-12-11 10:20:12
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    zainteresowany wrote:

    > dzięki
    > A od kiedy? na uslugi elektryczne też?

    Informatyczne od zawsze. Elektryczne też. Chyba, że coś co da się np
    podciągnąć pod budownictwo mieszkaniowe

  • 5. Data: 2002-12-13 12:11:44
    Od: "Krzycho" <k...@i...com.pl>

    Użytkownik "zainteresowany" <t...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:at729o$1hc$1@news.gazeta.pl...
    > Witam, prosze mnie oswiecic ile % vatu nalezy placic za uslugi
    informatyczne
    > lub ewentualnie zrodlo przepisow

    A ja dostaję co miesiąc fakturę na "usługi internetowe" - za dostęp do
    internetu ze stawką 7%.
    Czy to się różni stawką od usług informatycznych?
    Pozdro
    Krzycho

  • 6. Data: 2002-12-14 12:31:21
    Od: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl>

    On Fri, 13 Dec 2002, Krzycho wrote:
    [...]
    >+ A ja dostaję co miesiąc fakturę na "usługi internetowe" - za dostęp do
    >+ internetu ze stawką 7%.
    >+ Czy to się różni stawką od usług informatycznych?

    Yrm... Jeśli ktoś ci obsługuje łącze do internetu to jest to
    usługa internetowa. A jeśli zrobi ci projekt programu to
    niewątpliwie będzie to usługa informatyczna...

    Pozdrowienia, Gotfryd