  • 1. Data: 2002-12-11 08:13:58
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie
    Od: "Rufka" <r...@w...pl>

    przyłóż pieczątkę z datą wpływu i zachowaj najlepiej kopertę i przekaż do
    Zus z prośbą o pomoc w tej sprawie - kopię zostaw dla siebie

  • 2. Data: 2002-12-11 08:24:20
    Od: "Rufka" <r...@w...pl>

    Tak swoją drogą to pracownik w czasie chorobowego chodziła do pracy ??

  • 4. Data: 2002-12-11 10:04:29
    Od: "magdap" <m...@a...net.pl>

    Tak swoją drogą to pracownik w czasie chorobowego chodziła do pracy ??

    nie , nie chodzila, byla zwolniona ze swiadczenia pracy.
    Nie wiesz, czy nadplata za wynagrodzenie chorobowe jest do odzyskania np w
    zusie? bo nie łudze sie,ze pracownik mi te nadplate zwroci...Chodzi mi o
    to,ze napisze do zusu o zaistnialej sytuacji i poprosze, aby placac jej kase
    za zwolnienie w grudniu pomniejszyli jej to o moja nadplate, a ja sobie to
    rozlicze w skladkach. Znasz takie przypadki?
    magda