  • 1. Data: 2013-03-18 10:13:51
    Temat: Vincent kradnie nawet z 1% OPP
    Od: zgred <z...@n...com>

    Wypełniam akurat formularz PITowy. Kwota podatku: 2579
    Robię pkt I, wpisuję nr KRS, a tam się robi kwota 25,7.
    A powinno być 25,8, nieprawdaż?

    --

    Zgred podziękował i pozdrowił.

  • 2. Data: 2013-03-18 10:15:06
    Temat: Re: Vincent kradnie nawet z 1% OPP
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-18 10:13, zgred pisze:
    > Wypełniam akurat formularz PITowy. Kwota podatku: 2579
    > Robię pkt I, wpisuję nr KRS, a tam się robi kwota 25,7.
    > A powinno być 25,8, nieprawdaż?

    Nie, zaokrągla się do dziesiątek groszy w dół.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-03-18 10:23:46
    Od: zgred <z...@n...com>

    W dniu 2013-03-18 10:15, Liwiusz pisze:

    > Nie, zaokrągla się do dziesiątek groszy w dół.

    Czyli się kradnie zaokrąglenia. Bo podatki od odsetek, to zaokrągla się
    w górę. Coś mi się o Kalim i krowach przypomina.

    --

    Zgred podziękował i pozdrowił.

  • 4. Data: 2013-03-18 10:30:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-18 10:23, zgred pisze:

    > Czyli się kradnie zaokrąglenia. Bo podatki od odsetek, to zaokrągla się
    > w górę. Coś mi się o Kalim i krowach przypomina.

    W swoim równoległym języku możesz nazywać to jak chcesz.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-03-18 10:36:34
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik zgred napisał:

    > Czyli się kradnie zaokrąglenia. Bo podatki od odsetek, to zaokrągla się
    > w górę. Coś mi się o Kalim i krowach przypomina.

    Oj tam czepaisz sie marnych groszowek. Ile to jest 10 milionow razy 5
    groszy? Ociupinka, ledwie na premie styknie.

  • 6. Data: 2013-03-18 10:54:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zgred wrote:
    > Wypełniam akurat formularz PITowy. Kwota podatku: 2579
    > Robię pkt I, wpisuję nr KRS, a tam się robi kwota 25,7.
    > A powinno być 25,8, nieprawdaż?

    Dlaczego chcesz na zaokrągleniach w góre okradać państwo?

  • 7. Data: 2013-03-18 11:03:14
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > Dlaczego chcesz na zaokrągleniach w góre okradać państwo?

    "Okradajać Panstwo - Okradasz siebie"

    i do tego taki rysunek grubasa z cygarem i kieliszkiem koniaku
    podpisanego Panstwo otoczonego przez wychudzonych obdartych ludzi
    wyciagajacych w kierunku Panstwa rece pelne groszowek...

    "Przyjmij, by zylo nam sie lepiej"

    Ktos potrafi to naszkicowac?
    Zrzekam sie roszczen majatkowych do pomyslu ;)

  • 8. Data: 2013-03-18 11:09:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mr. Misio wrote:

    > "Okradajać Panstwo - Okradasz siebie"

    no wiec czemu przy zaokrągleniu w dól wrzeszczysz, ze sam siebie okradłeś.

  • 9. Data: 2013-03-18 11:28:12
    Od: zgred <z...@n...com>

    W dniu 2013-03-18 10:54, witek pisze:

    > Dlaczego chcesz na zaokrągleniach w góre okradać państwo?

    Nie. Ja chcę zaokrąglać tak, jak uczyli na arytmetyce. Bez "w górę" i "w
    dół".
    Zauważam tylko, że jeśli Vincent ma dostać, to zaokrągla w górę, a jak
    oddać - to zaokrągla w dół.

    --

    Zgred podziękował i pozdrowił.

  • 10. Data: 2013-03-18 12:21:36
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik zgred napisał:

    > Nie. Ja chcę zaokrąglać tak, jak uczyli na arytmetyce. Bez "w górę" i "w
    > dół".
    > Zauważam tylko, że jeśli Vincent ma dostać, to zaokrągla w górę, a jak
    > oddać - to zaokrągla w dół.

    Kreatywna ksiegowosc :)