  • 1. Data: 2005-01-05 09:02:23
    Temat: W sprawie umowy o dzielo - VAT - osoba fizyczna
    Od: "Piotr W" <a...@r...pl>

    Witam!!!
    Zwracam sie z wielka prosba. Kazdy urzad skarbowy inaczej mowi.
    Jestem osoba fizyczna (studentem) ale dorabiam sobie.
    Wykonalem prace dla danych firm w postaci informatycznej (napisanei
    oprogramowania sterowniczego do maszyn) i forma rozliczeniowa byla UMOWA o
    DZIELO.
    Powiedziano mi iz obrot na osobe fizyczna na rok jest 45.000 PLN a juz
    powyzej nalezy odprowadzic podatek VAT.
    I jezeli juz to zrobie to od nastepnego razu bede musial odprowadzac za
    kazdym razem.
    Podatek dochodowy to inna sprawa o tym wiem.

    Prosze o wasze opinie, a razem dziekuje za wsparcie.

  • 2. Data: 2005-01-05 11:06:46
    Temat: Re: W sprawie umowy o dzielo - VAT - osoba fizyczna
    Od: Ronin <r...@s...pl>

    Przejrzyj posty z wczoraj :)

    Osoba fizyczna tak, ale prowadzaca DG.
    Jak nie prowadzisz, VAT Cie nie dotyczy - tak powiedziano mi w 2 US