  • 1. Data: 2004-01-10 17:59:21
    Temat: WAW - Trzy umowowy o dzieło po 2500 za 2003 oddam w dobre ręce...
    Od: "Jan Kowalski" <j...@p...fm>

    Witam

    Wystawie jedną do trzech umów o dzieło na 2500 brutto
    Koszt dla Ciebie - podatek dochodowy i nic więcej.
    Mój zysk - zwrot podatku, nie miałem żadnych dochodów w 2003.
    Centrum wawy.

    Pozdrawienia

    (trzy bo prócz mnie są jeszce dwie osoby w identycznej sytuacji).

  • 2. Data: 2004-01-10 18:06:44
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    > Wystawie jedną do trzech umów o dzieło na 2500 brutto
    > Koszt dla Ciebie - podatek dochodowy i nic więcej.

    Litosci...

  • 3. Data: 2004-01-10 21:47:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Jan 2004, plissken wrote:
    [...]
    >+ Litosci...

    ...powiadasz że UKS już szuka gdzie ten neoplus leży ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)