  • 1. Data: 2003-02-15 09:02:50
    Temat: WPIS OSTATECZNY NA DORADCĘ PODATKOWEGO
    Od: "DjBaxter" <c...@p...onet.pl>

    Koledzy!
    Gdzie mogę znaleźć listę wpisów ostatecznych? Szukałem dzisiaj na
    http://www.krdp.pl/ i na regionalnej stronie Wielkopolski... i nic ani widu
    ani słychu...

    Proszę o pomoc

    Dzięki

  • 2. Data: 2003-02-21 23:33:46
    Temat: Odp: WPIS OSTATECZNY NA DORADCĘ PODATKOWEGO
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    > Gdzie mogę znaleźć listę wpisów ostatecznych? Szukałem dzisiaj na
    > http://www.krdp.pl/ i na regionalnej stronie Wielkopolski... i nic ani
    widu
    > ani słychu...

    Wiem, że nazwiska osób wpisanych do rejestru które
    mogą prowadzić usługowo księgi rachunkowe są
    w komunikatach Ministerstwa Finansów
    publikowanym w Dzienniku Urzędowym
    tego ministerstwa.
    Myśle, że w tym dzienniku znajdziesz również
    komunikaty z wykazem doradców podatkowych.