  • 1. Data: 2003-02-14 23:18:55
    Temat: Zwolnienie lekarskie
    Od: "Piotr" <p...@p...com.pl>

    Mam takie pytanie, pewnie odpowiedz jest prosta, ale wole
    sie upewnic.
    Jakie koszty ponosi pracodawca za pracownika bedacego
    na zasilku chorobowym? Czy musi odprowadzac jakies skladki,
    czy po prostu zus placi zasilek chorobowy a w tym czasie
    pracodawca nie ponosi zadnych kosztow?
    Tak na moj rozum, ktory przy zusie niestety coraz czesciej
    zawodzi, to pracodawca nie ponosi zadnych kosztow.

    Piotr

  • 2. Data: 2003-02-15 11:58:49
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie
    Od: "Kartka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tak na moj rozum, ktory przy zusie niestety coraz czesciej
    > zawodzi, to pracodawca nie ponosi zadnych kosztow.

    Jeżeli pracownik dostaje zasiłek chorobowy z zusu czyli od 34 dnia jego
    choroby to pracodawca nie ponosi żadnych kosztów z tym związanych.

  • 3. Data: 2003-02-16 09:25:19
    Od: "Piotr" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Kartka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Piotr" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli pracownik dostaje zasiłek chorobowy z zusu czyli od 34 dnia jego
    > choroby to pracodawca nie ponosi żadnych kosztów z tym związanych.

    Dziekuje, tak podejrzewalem.