  • 1. Data: 2004-04-29 09:36:29
    Temat: Wartosci niematerialne i takie tam...
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    Witam.
    Ciekawi mnie jak rozliczac takie cos [dg, kpir, vat]:
    (jeszcze nie dziala, wiec mnie na razie US nie zgarnie)
    Napisze sobie aplikacje internetowa, z której pózniej
    bede ciagnal korzysci finansowe. Czy musze ja
    pisac w ew. srodków niematerialnych, czy koszt jej
    wytworzenia moge zaliczyc do kup? Mam na mysli
    wlasna gaze za wielogodzinne sleczenie przed monitorem.
    Potem stawiam aplikacje na serwerze i pozwalam klientom
    z niej korzystac, na podst. umowy. Wystawiam fakturki,
    tylko z jakim vatem? Czy moge tak po prostu (np po roku)
    zdjac aplikacje z serwera, wykasowac / sprzedac wszelkie
    prawa autorskie i majatkowe?
    Kompletnie nie wiem jak sobie z tym wszystkim
    radzic, prosilbym, zeby ktos jakos naswietlil
    mi cala sprawe...

    PawelZ